2009

Satan vilket bra år jag har haft!

Jag har visst haft mina upp o ner gångar.
men aldrig förr har jag klarat mina nergångar så bra
aldrig förr har jag varit så här stark
aldrig för har jag känt att jag är själv inte ensam
Jag mår så jäkla bra
Jag är nu redo för ett nytt år!
Hoppas att detta året blir lika bra o kanske bättre :)

Jag har vuxit enormt i mig själv, jag känner mig själv nu som aldrig för, jag är nöjd :)
Jag kan även säga mig vara stolt över mig själv

Jag har som jag sagt många gånger innan
världens finaste familj
världens finaste vänner
Tackar er för detta året, ni har förgyllt d med mer än ni anar..
När jag tänker på er allihop bara fylls jag av glädje o kärlek, jag sitter med ett fånigt leende på mina läppar.

Vi kommer ha ett fint 2010 tillsammans
har redan lite planer ju :)
cant wait til the summer :D

Jag har levt livet som brunett o som blondin, har insett att ja jag är blond helt enkelt, men alltid kul me förändringar :)

Jag har varit i Grekland - an av d bästa stunderna i mitt liv
Jag har åkt skidor - helt fantastiskt så jäkla skönt
Jag har blivit ett år äldre, 25 nästa - här kommer jaaaaag :D
Jag har blivit dumpad men även dumpat
Jag har varit kär och alldeles förkrossad
Jag har kommit närmre många och släppt många fina personer mig nära
Jag har varit för tok på full :/
Jag har varit otroligt stressad
Jag har fått min allra första riktiga massage :D ahh
Jag har badat i havet
Jag har vunnit på bingolotto
Jag har firat midsommar med främlingar
Jag har en syster som tagit studenten
Jag har varit välidgt många heleger på fridays, som blivit the place :)
Jag har gjort bort mig
Jag har fått Smillis i mitt liv :) (Bästaste voffsingen)
Jag har förlorat Sally :( (Bästaste änglavovven)
Jag har kört en turistbåt :D
Jag har åkt massor med tåg
Jag har köpt en bil (min första)
Jag har sett konserter, Beyonce första, Britney andra


åh ja där finns ju så mycke som man kan rabbla upp...

Men framförallt så har jag funnit Lycka :)

Nu ska jag vila mig en timme , för snart ska vi kicka igång det nya deceniet.
Vi ska börja redan klockan fem!
Varför :/
Jo för att d e nyår fick vi som svar på d :D hahaha

Så d e bara till o köra...

Kvällen börjar med att vi 17.08 tar tåget till lund, för att där ska vi tjejer träffa upp massa folk i en lokal.
Där är det beställt mat (italienskt)
Vid 20.30 är det förbeställt taxi
då beger vi oss till turning torso
o där sätter d igång :)
fest för hela slanten
Ska ta massa foto på allt o allt :)
o ja sen ska jag ta mig i kragen o lägga in dme här :) även från semstern :)

Nu har jag iallafall skrivit lite :)

Vi hörs snart
o va nu riktigt rädda om er men ha d riktigt skoj :D

Gott nytt år ♥



Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman - tack för din fina kommentar på vår blogg!! Ja nu börjar det synas lite smått hihi så himla mysigt är det! NU när det blir nytt år så tycker jag att vi ska ge oss själv ett löfte på att vi MÅSTE bli bättre på att ses :) Förresten, snackade med ´Jill igår... vi tänkte träffas en kväll några tjejer och det hade varit så kul om du ville hänga på :) Hur har du det den 29 el 30 jan? Ha nu en riktigt bra kväll och skåla lite för mig med ;) Pussar!!

2009-12-31 @ 14:11:52
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: eVswed

2010-01-01 @ 12:49:32
Postat av: Vera

Hoppas ni hade en mysig och rolig kväll. Puss

2010-01-01 @ 12:51:25
URL: http://veroniique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0