För vi drar till fjällen :)

Igår, Julbord ala SJ
så himla kul jag hade... kvällen slutade på etage
najs najs najs

mår mindre bra idag.. usch ångest inför min packning - har packat på tok för mycke, kan knappt stänga väskan ju
julklapparna är inslagna :)
massa smått som ska fixas

Peacho måste komma iväg

Städa undan lite
hem till mammsen o co. Äta middag
sen Sooova

Jag ska köra första passet. Blir nog till gbg för min del sen kommer jag verkligen inte orka köra mer, jag e riktigt dålig på o köra långa sträckor, blir så himla trött..
2 inatt bär d iväg...

Jag älskar att vi kör bil, tycke d har sin charm.. sträcka benen pauserna kissepaus, äta paus, blir ofta samma ställen, mat lådan mammma har fixat ihop som man småäter på i bilen
alla folk man träffar som oxå har sina takboxar på, alla är glada vet vi är påväg mot samma håll
spela spel i bilen, kolla film, sova (köra)

nää jag älsakr d..

dock lit nervös för o köra, aldrig kört brossan bil förr, o nu e d massa snö.. men ja d ska väl gå bra :)

vi hörs om en vecka

Ha en riktigt bra jul nu allihopa

God Jul ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh så härligt med fjällen, njut lite för mig med nsäckan! Va rädd om dig! Puss

2009-12-21 @ 15:25:14
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0