Jobb - reserv

Sitter resreven idag 10-17
egentligen en super bra tid, men vill bara här ifrån o tiden går så enormt sakta..
har så mycke jag skulle vilja fixa så jag har så lite som möjligt o göra imorron o på lördag..
vin ska inhandlas
lite annat smått o gott som jag insett att jag har glömmt.
skulle vilja åka förbi emsan oxå
men imorron börjar ju johanna 4 så kan ju inte vara uppe för sent..
imorse ville jag bara sova
igår va d julbord.
vi åkte mellan hbg o dk..
va super trevligt, tror vi åkte en 4-5 rundor sen hoppa vi av o satte oss på en pub i hbg..
tåget hem till malmö..
va hemma vid halv 12 tiden
helt perfekt kväll
har jag sagt att jag har super fina kollegor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0