mitt fredagsmys

blev av hemma hos familjen.. Åt god middag
Färga håret på mammi
Kolla idol
Kanoners att hon Tove äntligen åkte ut... har jag velathur länge som helst nu ju..
Calle va bäst igår , fan va duktig han har blivit... :D
Men Erik är fortfarande den jag hejjar på, guh vilken röst den killen ligger inne me..
Aja båda killarna e asbra o allt d där, blir en spännande final
*Hoppas jag e ledig*

Sen åkte jag hem till E o sov över däär :) d va lääängesen men guh va mysigt... saknat d som 17
mysigt o ligga o prata om allt precis d som faller sig in, vi växlar fårn ämne till ämne o klarar d oftast utan missförstånd båda hänger likosm me i svängarna :D
Kärlek...

Åkte till outlet i Limhamn o köpte lite kul saker.

Kom hem o städa undan
Sen ut o springa lite *mycke bra*
promenixa iväg till Malmborgs o handla d sista förhoppningsvis haha kommer på nya saker jag glömt hela tiden ju.

Nu ska jag dammsuga o allt, städa för o sen låta tjejerna komma hit o stöka, för o få städa imorron igen, wohoo d e så himla givande haha
Sen ska jag göra mig själv iordning..
ta d lugnt nån timme, sen e d dax o fixa snackset o göra mig själv iordning
Va ska man ha på sig?
gaah alltid samma sak
känns aldrig som om man har nått o ha på sig

Ikväll ska iallafall Jag firas :D vi ska slå klackarna i taket för idag firas Johanna att hon funnits till i 24 år..
Tack mamma o pappa <3
hihi


återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0