more gifts





fick två berlocker till till mitt armband :)
super fina o mitt armband börjar ju likna nått :)
den andra bilde är bara en present box, d e i den man får sin berlock som gåva :)
mamma hitta en fräck där berlocken är en sån där box.. d tyckte ju jag va ur gulligt..
fick en julblomma
o presentkort på triangeln, vet redan vad jag ska köpa för d.
fick en skrapa till bilen, superfiffig, för man har handen i en handske o sen e skrapan på där..
o en liten rolig sak..

super trevligt igår me familjen.. tackar för allt :D

ikväll ska jag till emsan o kolla idol finalen, men måste hem tidigt för jag ska ju upp 6 imorron bitti..
ha en elev imorron oxå, o d e jättekul tycker jag :D

snart kommer gummsan, har me mig en påse tvätt, tänkte slänga in d tillsammans med hennes, slipper jag tänka o stressa över d, hur snäll är inte hon då? :D
bästaste bästate emelie ♥
så e tvätten klar till fjällen
som jag har börjat packa till idag :D
lika bra så man inte använder allt som man ska ha me sig, åker ju om ca en vecka
hua va snabbt d gååår
fick ner i källaren o hämta massa..
skrivit en lång lista som bara fylls på.. hmm ar kommit in i åldern när d inte är så lite man ska packa ner.. man vill ju vara fin när man e borta haha... knepigt d där..
hoppas på att där e nån i min ålder där som man kanske kan göra nått kul me nån kväll..
har ju lillebror men ändåå.. skulle varit skoj..
kanske fler än jag som åker iväg över jul me sin familj..

känns konstigt o inte ha julpynt i lgh.. hmm men så slipper jag oxå städa ner d sen för d e  ju d tråkigaste :P

Nu ska jag gå..

ha en bra kväll..

IDOLFINAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0