My gifts

Har jag förresten sagt va jag fick av min a fina tjejer i lördes??
så himlans fina saker jag fick, ni e alldeles för snälla :D

presentkort (lite spabehandlingar) o super vacker bukett - Emelie Sus Vera
Heliumballong o en vännerbok som alla fyllde i - Pernilla



tomas sabo berlock (martiniglas)  Catrin o Emelie (Norrköpingstjejerna)



Trosor o inneuggs ( rosa hello kitta) Maxi

Bok med små texter i (Hanna)

Och jag fick en toppen kväll/Natt

:D

Idag har jag varit med mina mamma o fixat lite ärende
Har äntligen fixat min nyårsklänning, så när jag kommer hem från sälen e d ingen stress för o hitta en sådan..
Oxå fick jag handlat en julklapp till lillasyster o guuuh va hon kommer bli glaaaaaad :D bästa bästa

fy va jag gjort bra köp iår..

känner hur grejjerna på todo listan sakta börjar checkas av :) så himlans skönt

Nu sitter jag o kollar på Ullared, hihi d e så galet program..
har lyxat till kvällen med lussebullar glögg o clementin
så jädrans gott......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0