Zuleika o Nathaniel

Idag fick jag äntligen träffat dem... guuuuh vilken söt pojke..
grät inget under tiden jag va där, skrattade o bara låg o titta o log...
riktigt mysig o lukta bebis :D





tagna från zullies bilder...
tog bilder me mobilen, men blev så suddiga :D
här e han iallafall... så himla fin kille :D

snacka massa skit o gosa... toppen..

Har även jobbat...

nu måste jag till systemet... handla glögg..

åhh min cykel e nu inlämnad, sööönder.. o jag som e så beroende av den
imorron börjar jag t.ex 4, gå in mot centralen vid 3 på natten inte så lockande...
ringde mamma o hon e  så snäll o kör hit en cykel :)
bästaste mamma


Kommentarer
Postat av: Linda

Så du känner också Zuleika =) världen är liten. Måste gratulera dig på din stora ag, ett stort grattis!! / Kram Linda

2009-12-12 @ 12:41:08
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0