bättre än jag trott

Jaa nu e jag väla blond igen :)
har saknat d, men kan säga att jag trivdes fruktansvärt i brunt..
hmpf..
aja camilla gjorde ett toppen jobb, trodde aldrig d skulle bli såhär..
D går ju klart åt d varma hållet, d får man ju förstå, men nästa sligning o sen e d skita fint :D

Jag är riktigt nöjd...

vill inte riktigt lägga in bild, för d e så stor skilland att man blir chokad..
för nu e jag brunett liksom, inte alls samma effekt som o gå från blond till brunett, detta är verkligen en förändring som heter duga, jag känner inte igen mig själv i spegeln...
så ja får se om jag slänger in en bild sen.. :)


Puss från blondinen :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säkert jätte fin. Men du lova skicka mail så jag hinner vänja mig lite innan jag träffar dig...PUSS MAMMA

2009-07-11 @ 09:29:55
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0