Bra jobbe dag

Jag hade en helt perfekt jour dag idag
gärna fler sånna JA TACK
imorron jobbar jag oxå 4.30-12.30
pust o stonk för o komma upp
men om jag får samma dag som jag fic idag så e d ju riktigt lugnt, o ja jag behöver intesova midda lr nått..
o imorron e d ju fredag så hade varit najs me en lugn jour :D

Nyss lagat massa mat :D
Gjorde tacofärs m. svamp majs o lök... Ris o grillade en paprika..
detta räcker nog till tre dagar :)
men ja d e väla bra, så har jag mat..
bara d att nu kommer jag inte vara sugen på d när jag måste äta d :P

Har gått tre varv runt hälsostigen idag oxå :) sprang en liten sträcka oxå.. Fan va jag e kass på d dr me o springa...
hmm får köra på me d så man får upp kondisen o allt..
'

Fika med Catrin på esp house :)

nu tror jag att jag ska söka upp duschen :)

tjingeliiing  Pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0