Britney Spears

 Först va vi ute åt tillsammans :D

 D va mumsiiiit


 Tåget in till kph *first class baby*

 Sen gick vi genom ströget för p möta de andra

 Fina poser medans d e rött ljus

 Hittade dem, nu va d dax o bege sig till parken
                                                                                                                                       dansa lite medan man väntar på en buss
                                                                                                                                       som inte var full... :)

 Inne i parken, o nu har vi även mött upp E

 Dj som spelade innan



















Jättekul att ha sett Britney.
Men hon hade faktiskt ingen super konsert..
Men vi hade hur trevligt som helst...

D va såååå mycke folk... som ni ser på ena bilden...
D va så varmt, d va så trångt..

Jag va tvungen o ta mig ur den där klungan...

Jag blev dålig :( vilket innebar ingen utgång för mig...

Men jag hade en riktigt riktigt trevlig kväll...
Hoppas på utgång i kph snart


It´s Britney bitch

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för igår snäckan =) haha, första klass. Hoppas att du mår bättre idag. Puss puss

2009-07-12 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0