du tror fel

du tror fel om du tror att jag gråter
du tror fel om du tror att jag bryr mig...
Du är inte ens värd mitt hat
Kan inte fatta jag slösade så mycke tid, så mycke energi...

alla är värda så mycke bättre.. du är d sämsta av d sämsta...



Ibland måste man få skriva av sig lite :D

Ihh nervös e jag iallafall

kilar i magen på mig :) vi får se vart detta bär av..

Nilla ringde mig igår :D from la france.. skönt o veta hon saknar mig :D
önskar jag kunde vara däär... men tycker d verkar lite väl farligt...

jag är hungrig, vad ska man laga idag då?? hmm.. detta projekt me o laga mat.. åh

ihh jag lääääääängtar....

men jag kommer inget berätta :D hahaha

ha en underbar dag för nu ska jag laga maaat

take care friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0