Elins dag

Elin har nu blivit 11 år...
Så dåå har vi gjort detta..
Jag kom hem till familjen runt halv tolv tiden, lr ja jag mötte de på stranden :)
så låg vi o sola, badade lita :D
sen blev d för molnigt att vi stack him..

Vila lite o sen skulle vi äta på restaurang..
Alla åt vi planka :D sååå gott.... asså kött - går inte o beskriva den smaken d e såå gott.. första biten är så njutbar.. MUMS
Elin käkade ris m. köttbullar :D

 Älskade syster min

 Mormor ♥

När vi ätit färdigt stack vi o hyrde film o handla massa godis :D
så längesen jag åt lösgodis
vi hyrde tre film, hann se två sen somna jaaaaag

Idaaag har vi varit på sjöbomarknad :D

 we have arrived

 Cherry

 Elin Frida Jepson

 Vi åkte lite karuseller oxå :D


Med mig hem fick jag en jätte fin navelpiercing ½kg körsbär o Gräddbollar...
my goood såå gott...



Underbara dagar med bästaste familjen

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så stor Elin har blivit! Syster upp i dagen :)

2009-07-17 @ 09:22:33
URL: http://pernillamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0