En galen sista helg

Min sista semseter helg spenderades med mina vänner...
Fredagen så hade vi tjej mys hos emelie :D
Jätte mys va d..

Lördes gick vi först på fest, o ja d va galet.. riktigt skoj..
Mycket dans o extrem nivåååå
kvällen avslutade vi på Friday.. :)
Rätt oväntat vem d va vi slutade den kvällen me :)

 Flikkorna i taxin, gaaalen taxi by the way.

 Super fina

 Någon tyckte inte om sin Zambuka...

 wiihoo

 



 Blev lite kallt där ute

En riktig toppen kväll d må jag säga
Friday är riktigt najs, så skön musik...
Där kommer jag befinna mig fler gånger..

kanske redan ikväll??
:)

Ikväll ska jag avsulta min semester o det ska jag göra trots regn på ett toppen sätt..
Pernilla, som jag inte träffat på hela sommaren, vi ska äta på Mandoo..
o sen ska vi dricka lite gott på lilla :)

Nu ska jag fixa till mig för ska snart iväg..

såååå hungrig :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0