galen måndag

Stack till Möllan för o möta upp tjejerna, blev någon öl där :)
Sus Carro o några vänner till dem
Sen cid 23 stack jag till lilla torg, för o köra en repris av förra måndagen, men denna gången avslutade vi pernillas semester...
Massa prat om allt, ja haha känslorkan ni ju gissa :P haha bara leende helaaaa tiden :P
Kom en fransman som va super trevlig, satt o snacka massa strunt me honom.. haha han va lite desperat :P
Men vi sa att vi va upptagna, haha va så kul när han fråga o både jag o pernilla titta på varann o vi tillsammans typ nä vi e upptagna :) kändes skönt...
hoppas hoppas
Efter en flaksa vin så va d dax o bege sig hem
då blev vi stoppade o fick massage jag vet inte hur länge på lilla torg....
haha d va lite läskigt på slutet, då d va en svensexa, jag hoppas aldrig att mkin man veter sig sådär på sin svensexa
men galet knäppt kul va d.. haha tänk o stå ja hmm 7 pers i rad o massera varann..
måste sett riktitg skoj ut
vi va iallafall väldigt avslappnade när vi gick därifårn
jag fick komma på en dålig lögn för o så fint så möljigt komma därifrån
då bestämde vi oss för att en cheeseburgare på Mcd hade inte varit så fel
så fick d bli :)
följde min fröken till taxin o sen cykla jag hem :)

Tack för en hur trevlig måndag som helst..

Imorron?  BIO??


ooooooooooooooo SUSHIIII



ihhhhhhhhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0