igår blev bara för mycke

jaaa.. guh jaa... usch o fy.. haha
idag har jag tyvärr mått så kass att jag inte alls tagit till vara på denna varma fina sommardag :(
hoppas verkligen d e fint imorron oxå så jag inte har så mycke ångest..

tänkte ta ett kvällsdopp idag :D känns som d kommer lbi en skön kväll :D

Johanna varför gjorde du så?

kvällen igår blev ju tisdagsklubben me sus pernilla o carro...

jag är helt klibbig, min lgh blir så galet varm, fläkten snurrar så mycke den bara kan :)

har nyss ätit kotlett me kroketter o beasås...
så gott, hällde honung på kotletten närjag stekte den o lite olika kryddor, o d blev riktigt gott.. :D

nu ska jag göra lite nytta denna dagen o städa undan lite :) skulle behövt tvätta en maskin lr två, men orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0