oväntat besök

Jag satt o åt på mina persikor, nyss hemkommen från träningspasset på gymmet..
Plingar d på dörrklockan..
hmm jag vet inte någon som ska komma..
tankarna snurra om vem d kunde vara..
jag tittar försiktigt i kikhålet, förväntar mig o se en säljare då d brukar vara d när jag inte väntar något besök!

Meeeeeeeeeen bakom dörren står min älskade mammsi... :)
Underbart besök ju..
jag fick fräscha till mig för jag ville självklart hänga med hem för mat :D mums..
efter att vi ätit skulle smilla gå i skolan!!
Hon är en svår ras o träna, mycket envis..
Men Elin gör många framsteg med henne o dem såg så fina ut :)
Jättegulliga hundar  - ville pussas med allihop ju..
Finns en till hund där, som är liten, där e bara två små, Smilla och Smilla :) båda heter smilla :) ganksa kul faktiskt..

Nu är vi uppe, blev rätt kylligt o stå där ute, så nu när vi kom upp gjorde mamma te till oss... medans elin äter glass :D

Bara jag mamma o elin hemma :) så d e riktigt mysigt, girls night..

Imorron blir d en riktigt lugn fredag
Johanna har inte festat på hela veckan. inte en droppe av alkohol... Sköönt faktiskt :)
Laddar till max inför britney - kvällen kommer bli galen..

Imorron e d myyys
lördag e d partyyy
söndag e d mys me vin??? :) ska förhoppningsvis träffa en tjej jag inte träffat på läääääänge :)


Nu ska jag umgås :) PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0