steeeek

fy fasiken, idag har lätt varit varmast...

sus är en badkruka
o så är även Vera..

haha :( sååå tråk, ingen som vill leka med mig i vattnet... jag gjorde så gott jag kunde, men lite kullerbyttor o så :P haha men inte lika kul ensam

super trevlig dag idag oxå...
Catrin kom oxå :D wiiie badkruka hon me förresten

sus va tvungen o jobba idag (tyckte lita synn om henne) :D
för imorron ska d va sol, men sen är den väck säger dem, så stackars er som går på semester v.28 haha
nu e den borta..

oj inte meningen o skratta ;)
'
nu ska jag äta lite, sen är d dax o göra sig iordning, inflyttningsfest me sue ikväll...
ska ta oss hela vägen till vellinge :)
sen får vi se vart d bär av efter d..
har fått många samtal idag o ja en hel del som är sugna på utgång imorron :)
så d lär d väla bli :D


I don´t wanna play your game, I´m Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0