Thomas Sabo

Idag köpte jag mig ett armband....
Det absolut finaste jag har..

Kunde bara köpa 3 berlocker till en början då d är väldans dyrt :)

Men nu vet alla vad jag önskar mig :D

Armbandet är ju speciellt endast för mig :D

dessa berlocker har jag köpt just nu
o fler ska fylla ut :)

Först valde jag d tjockaste armbandet


Sen valde jag en silver vinge med små stenar i
Ett stjärntecken (skytt)
En liten tingeling :D (min favvo)    

Men vet redan två till jag vill ha

ett litet martiniglas
o en kollibri :)

o sååå kul :D

Super duper glad för detta..

o så glad trots att jag la så mycke pengar på d.. Kände verkligen att detta var kul o lägga pengarna på..
Inte ofta man köper så fina saker till sig själv..

HAPPY HAPPY

åhhh så vackert........

Köpte även en klänning ;) en svart för engångs skull :)

Thomas Sabo Inspiration

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! jag har också tittat på detta armband. Jätte fina berlocker fins det. Bra att veta vad du vill ha :-) Mamma

2009-07-23 @ 10:16:58
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0