wanna buy

ett armband , me berlocker..
lite vardagskläder
en klocka, helst vit men vet där finns massa andra färger så får se vad d blir...

blir nog lite shopping på onsdag efter jobb, slutar ju kl 12 ;) perfekt start..

Imorron börjar jag halv fem på eftermiddan
sover i norrköping
hemma kl 12 i Malmö på onsdagen
o ledig torsdag..

dock jobb hela helgen men d ska nog gå på som en räls :)

Trist väder för er som börjar er semester nu :(

men ja jag tycker nog d e rätt skönt då d e så galet varmt i uniformen o inne i tågburken.. :)

Men myss o sitta o lyssna på regnet o bara sitta o prata :)
mys mys

va tvungen o skriva upp mina inköp jag vill göra, så jag inte glömmer, för jag brukar göra d :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0