Brännan!

Jaaaa 2 dagar i svenska solen, och min grekiska bränna är påväg tebax..
känns riktigt underbart :D

Idag blev d höllvikensbeach me emilie :D
shises va solen tog hårt på oss :D
haha tur jag har legat o kollat på emilie lr kollat o kollat haha pratat o tittat såklart :P så nu e jag helt solbränd på högra kinden men inte vänstra :D
imorron blir d vänstran som gäller :D

 slutet av soldagen o emilie börjar få nog av solen :P haha

efter detta åkte vi inom mig o jag fick bytat om o köpt medicin till min lillebror som ligger o e sjukis :)
sen åkte vi hem till emilie o alex, gick ut me små killarna :D lucas o scopy.. vet inte hur d stavas :)
jag fick iallafall ha scopy en hel del hos mig, o lucas osm e så hemskt mammig kom oxå o kela me mig lite då o då :D

Vi grillade när alex kom hem från jobb, mums mums mums, man kan verkligen inte bli trött på d, d e så sjukt gott..

Satt o snacka lite ute på deras baksida :)



Jag o Smilla



Pussgruka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0