Eh eh eh

hade övernattnings gäst hela helgen :)
mys mys haha.....
nämen d e rätt skönt o inte komma hem ensam..
haha tur vi satt o kolla på film 4.30 på morronen efter en lååång ute kväll... haha

Emmelisen kom över nu efter sitt jobb :) hon va sliten efter första dagen tebax i verkliga livet :P
vi kollade på TWILIGHT (åhh) I just cant get enough........
åt en asgod sallad som vi snabbt slängde ihop :D
o glass, fixa hmm förfest nångång i framtiden, o när jag pratar i telefon me S o trallar rundor lide nervöst haha så hör man emelie skratta i bakgrunden, snyggt jobbat :P hahahaha

Nu äter jag popcorn, guh va jag har ätit idag, e väl så när man nyss fyllt upp kylen med massa gottit...

nu CSI - sen soova börjar 7 imorron bitti :)

Natti natt vänner


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja någon mer nervös gång har jag nog aldrig sett dig gå...hahaha sötnos då :P

2009-06-09 @ 14:37:27
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0