framtiden

Ofta man sitter o tänker på sin framtid...
hmm vad kommer komma imorron?
Var befinner jag mig om ett år?
Om 5 år??
Hur kommer mitt liv formas..

ooo jag tycker d e så spännande..
ihh hoppas på d bästa såklart :D
Bara jag är lycklig så...:D


Har nyss tagit mig ann o jobba extra nu inför semestern.. 2 dagar, hm bra lr dåligt jag vet inte :)
haha
aja kan va najs me extra pengar inför semestern..

hoppas så på en resa :D har en känsla av att d kommer bli av :D
haha älskar o resa..
älskar att alla beskymmer flyger åt fanders o man slipper tänka på något..
Man bara lever i nuet...
o d e fan underbart.. Inga måsten alls..
ingen klocka, man bara följer mage o sol :P

flickor - kommer vara underbart!!

På måndag ska iallafall jag o pernillis träffa joel o snacka lite om planer, för ja nästa år IHHH
så mycke på gång nu...

Jag måste fixa en riktigt fest oxå känner jag... hmm..

o jag prata me en vän igår om o hjälpa henne fixa en kräftskiva, för jag kan säga att min senaste kräftskiva va aslängesen, tror nog d va me min pappa, o ja då va d längesen...
d e nog s längesen jag åt en kräfta oxå..
o d som e så gott ju...

hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0