Hel dag med mamma :)

Direkt när jag vaknade idag så ringde jag min mamma..
sen hoppa jag in i duschen o gjorde mig iordning..
lagom färdig så va mamma o elin här ;)

mamma mätte lite väggar o så sen bar det av till IKEA
tog då med mig ena fåtöljen som hade blivit gulfläckig :S ville ju inte jag ha.. så den fick vi bytat :D
köpte ett skåp som jag ska ha i köket så jag kan få undan dammsugare o flaskor o allt va d e jag har, hoppas d räker me ett skåp :P
köpte förvaringshänge till garderoben för mina skor
o en massa annat smått ni vet so man köper när man är där...

Sen stack vi iväg till ILVA, där köpte jag ett så himla fint soffbord...


Hoppas verkligen jag kan få upp allt detta nu snart, ska försöka ge mig på lite imorron tror jag :)
får se hur bra d blir, annars får jag vänta på att gunnar lr nån kan hjälpa mig :D

så himla fint!
Nästa inköp är tvbänk
o sen ska det målas, sen har jag fått en god start på min makeover..
o just d, jag vet ju exakt vad jag ska ha för gardiner oxå, så d är oxå ett av de nästa inköpen :D
mamma har lovat en hel dag till :)
för även hon glömde en del saker när vi väl va iväg :)

Mamma o familj åker till stugan imorron, så jag har fått lånebil nu i en vecka :)
o ett uppdrag att mata Nemosarna :D
men underbaaar o ha bil lite, ska jag passa på o fixa saker som jag måste, som ut o handla tvättmedel o annat tungt som är jobbigt o ta på cykeln

ikväll blir d lilla torg me pernilla o något glas vin ;)
d e vi bra på d där.... hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill också ha ett soffbord =( men hittar inget.. vi får ut en dag o kolla om du har lust...kram emilie

2009-06-15 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0