herreguuuh

ser ni oxå på matchen??

Inte varje dag jag glor på fotboll...
iallafall inte ensam... :D
men guh denna e ju spännande, d händer likosm saker...
inte alls tråkig..

+ jag een riktig sucker för fotbollsspelare - ögongodis :D jaddååå

mysig dag me mams o sis idag oxå :D sibbarp, blåste ta mig satan, så där låg man o stekte o kände ingenting av solen..
men guh färg fick vi allihopa :D fint fint o d gillar vi :D

haha guh va många kort d blir i denna matchen - crazy boys...

imorron blir d höllviken me emilie :D
kul att jag o emilie fortfarande är vänner... känns bra när man kännt varandra så länge..
really sweet girl...

iallafall imorron ska vi fånga mer sol..

har jag sagt att jag älskar o ha semester?? :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0