idag igen

när jag kom hem från jobb, slog jag ihop en sallad som igår, d va ju så himla gott.. ingredienser man egentligen alltid ska ha hemma, går så snabbt oxå ju, o nyttigare är en pan pizza :P haha

skulle haft elev idag, men han va sjuk, lite trist... kaos i vagnen just nu, då allt är helt nytt o ingen fattar nått o mycket går fel.. haha underbart
tar på en o man får huvevärk...

sjukaste saken som hände, man bli så jävla förbannad...
en liten pojke (som är utländsk) i 5 år åldern, kommer fram o frågar min kollega lite försiktigt, man ser att han har tagit sig mod för o komma fram o fråga..
han frågar vad han kan köpa för dessa pengarna, så lägger han fram 12 kr.. min kollega berättar för honom vad han kan köpa o han fastnar för kanelbulle..
hans ögon lyser upp o han frågar räcker detta verkligen till en Kanelbulle, så glad han blev, för d skulle ju va gott..
hon får pengarna o hon visar var han ska ta den..
då kommer en äldre dam fram o ska handla, han smiter snabbt framför henne o säger till min kollega, jag tar denna...
då ryter tanten till, DU STÄLLER DIG I KÖ, så gör man här i sverige...
min kollega sa att ja men han har redan betalat.. så ryter hon till igen, o såger att man ska ställa sig i kö ändå...

fy för hur kan man skrika så på ett barn? hur kan man som vuxen männsika bete sig så??

Min kollega skällde ut tanten :) jätte bra gjort... o sen tio min senare kommer man alltid på 20 saker man skulle sagt...
jag va inte där, utan d är min kollega som berättade för mig vad som hände, hon va så upprörd o arg o liksom chokad..
jag har oxå råkat ut för en sådan händelse en gång, o jag sa tyvärr inget, jag fick inte fram ett ord :( jag tänker på d ibland, men jag blev helt tagen off gard.. usch usch... människor utan vett...


ikväll kommer sus förbi, lr jag hon kommer om en timme, innan dess ska så jag bara ha duschat :)

imorron ska jag ha jessica som elev igen, o d ska bli kul, gillar jessica..

tjingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0