jävla böter

Har lånat en bil, en bil jag inte ens har kört me än..
kommer ju ioförsig ha den bara för o mata fiskarna men ändååå
har datum parkering här nere, så jag går upp lite tidigare idag för att kunna lfytta bilen till en annan gata för o slippa böter.. o sen efter d cykla till jobb...
MEN haha nu kommer jag hem tror ni fannemaj inte jag fått böter iallafall... så jävla trött jag blir...
vill inte ens gå ner o hämta den o se vad den bötern ligger på.. men måste snart för fiskarna ska ha mat..

o när jag kommer hem öppnar jag förväntansfullt min brevlåda, och YES nellys klänning har kommit, fy fan va kanon..
men tro d eller ej, den passar inte, den är för liten :(

Åhh men vet ni vad...
jag har semester :D

men usch vilken start jag fick :(
blir stress imorron för o hitta en annan klänning, o jag e faktiskt lite lessen för d, fööör denna nelly klänningen va så fin o så himla midsommaraktig.. :(

får la ha den på annicas 30 års fest lr nått...

nu ska jag träna o sen mata firrarna.. :)

Hoppas på en bättre fortsatt dag o semester..

åhh jävla böter helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0