klickat hem

har nu klickat hem vad jag hoppas ska bli min midsommarklänning.
så håll ena tummen för att den kommer i tid
o andra tummen för att den passar :D

fin till tusen iallafall :D

o jag köpte en bikini oxå, då grekland pajjade min helt nya bikini haha...

hoppas denblir bra e lite orolig för underdelen

dax för fröken johanna o soooova :)
inte trött, jag börjar ju vakna till liv nu, efter ha varit en zombie största delen av dagen ;)

imorron ska jag ha elev :) vi ska ha vagnen, kommer gå kanon.. har köpt en skvallerblaska så jag har nått o göra imorron medans Mona jobbar :D haha
härligt o ha elev :D fast måste säga att resorna blir rätt långa när man inte jobbar liksom...

Midsommar bestämmt :)
kommer nog bli kanon.. haha håll era tummar för d oxå, för d skulle ju vara oerhört trevligt om d blev lyckat :D

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0