M . J

50 år, ojojoj d va lite väl ungt kan man tycka, men han har levt ett mycket hårt liv så kan tänka mig d tog på hans hjärta..
Det berör många när en så känd person försvinner, för på något sätt har han ändå berört..
Michael Jackson har berört fler än vad man tror..
O han va ju många generationers popidol - bland annat 80 talisternas...

jag har lyssnat så mycke på hans musik, har aldrig haft honom som idol men har alltid lyssnat på hans musik..
grym grym grym...

Må han leva i frid nu, en himmel full av lugn...

MichaelJackson.jpg MichaelJackson image by rnbmusicblogdotcom1

michael-jackson-thriller.jpg michael jackson image by cutiewitabooty0492




finns inga favorit låtar för han har så galet många bra låtar...

Han kommer finnas i många ipods skivor hjärtan album tankar o ioändligt många år..
för jag vet att våra barn o deras barn o deras barn o.s.v kommer lyssna på denna legend....

Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh ja villka minnen man har till hans musik. Det var ös kan jag lova........

2009-06-26 @ 23:15:03
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0