men elin

har varit med mamma o elin hela dagen :)
Har spelat minigolf, fan va jag mår dåligt när d går dåligt..
kan inte förklara känslan, blir galet irreterad..
mamma vann.... :)
men vi e samma alla tre, o d e väl bra för då förstår man lättare vf den andra blir som den blir ;P haha
men ja mysigt va d iallafall.. sen åt jag o sis glass o mammsi drack kaffe..

sen hem o sitta på balkongen lite,för solen kom fram, men ja d e helt för varmt på balkongen så man kan inte sitta länge..

Mamma och gunnar skulle jobba, o elin hade inget o göra så hon följde med mig hem..
:)
vi tog Smilla med oss, o hon springer här nu o snusar :)
Jag stack o handla, för jag har bjudit hem tjejerna till grillning..
Så vi ska äta vid åtta tiden :)

Elin har hjälpt mig lite här hemma, hon e så snäll

Nu sitter jag här o försöker skriva ett event på fejjan :) vill ju dra ihop asmånga till en brännbollskväll på sibbarp..
men behöver mina vänners hjälp..
datum?
ska man ta en typ onsdag lr en fredag lr vad?

hmm får fundera lite till på detta :)

Nu ska jag umgås me lilla fröken :D

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0