min dag

haha jösses va jag va bakis imorse, mer bakis än på lääääänge..
men guh vilken kväöll vi hade...
underbart mysigt på Lilla Torg, sen träffa man en hel del folk man kände..

kvällen blev som vanligt när d gäller mig o pernilla, en flaska var haha o vi var igång..
ETAGE hahahahahaha

tack för en hur rolig måndag som helst gumman :D


Skulle fixa naglarna idag (iiihhh mina naglar) som jag saknat! kl 16..
när jag går ner för o hämta min cykel så dom ta doooom, har jag gjort d igen haha glömt min cykel i stan.. glömde helt kl 4 imorse att jag cyklade in, så jag tog ju taxi hem...
naglarna blev super fina, valde att göra naturella för o testa d... lika bra o testa nu medans man har tipparna liksom, sen blir d nog franska ;)
efter d promenixade jag in till stan för o hämta lilla cykeln
stack o hanldade lite till min kyl :) handlade jordgubbar för första gången detta året, guuuh så goda.. såå god smak o söta o goda mumfilibabba..
nu sitter jag  här hemma o funderar på vad jag ska ätaa :D
hungern kommer närmre känner jag

tjingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0