sedäär

Då har man varit handledare på SJ oxå... riktigt skoj :)
man blir verkligen helt glad.. för in kommer positiv energi o nyfikna själar..
o jag bara älskar d...
Jessica va verkligen asgrym, she rocked it.. Lär sig snabbt...
kommer gå toppen d här

Slutade 9.30 idag.. snabbt hem för att sotarna skulle komma in..
d stod i dörren precis när jag kom hem *puh*

jag borde vara trött nu, men icke.. ska se våra bästa år klart.. sen tänkte jag gå o träna..
o seeen borde jag ju vara trött..

big day tomorrow..
jobb 5-14 *hua*
snabbt hem o locka håret m.m....
systeryster tar studenten (kommer kännas galet för hennes student kommer ju va samma som min, de kommer in där med båtarna, alla står vid hoddorna, alla bär vitt, skriker, familj vänner är där, åhh guh, en av de bästa dagarna i ens liv garanterat)
Hon tros komma hem från deras tur på flaket kl 19 så då ska man vara ute i toftanäs lr nått sånt...
sen äter vi, o skålar för Alexandra..
vid 22 tiden ska jag iväg till Emme....
sen får vi se hur den kvällen slutar :)

Hoppas jag inte är för trött, ska trots allt upp redan 4 på morgonen....

Lördag!!! Sova sova sova, upp o fixa till sig..
kl 18 är d 25 års kalas för våran älskade Rashmi :D
efter d blir d sommarfesten

även detta kommer bli en lyckad kväll...

Helgen kommer bli great great great :D läääängtar

sen ledig söndag o måndag - helt perfekt...

Nu ska jag fixa till mig o dra o träna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0