Sommar

Sitter o tänker på sommaren!
Sitter o hoppas på massor av äventyr...

Mina vänner och  familj
det är d som gäller denna sommaren

Förhoppningsvis blir det en resa



till något nytt paradis
drömmer lite om Kroatien - har länge velat åka dit nu ju!


Tänkte Gbg hade varit kul denna sommaren
liseberg, avenyn, shopping m.m



Första som gäller är midsommar - hoppas på något riktigt bra



Åka över till kph



ska bland annat se den här tösabiten däääär



Bo01 kommer vi nog spendera några dagar o kvällar på



varma sköna kvällar me ett glas lr två.... :D



vi håller tummarna för SOL SOL SOL



lite lite lite :D




FUN FUN FUN FUN

behöver jag säga meeeer???
är ni med mig...

jag är så glad...

denna sommaren kommer bli en att minnas...

Kommentarer
Postat av: Emelie

I'm with you baby!!! :)

2009-06-05 @ 11:32:35
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0