underbara nätter

Vilken kväll vi hade igår :D
Världens goaste vänner :D ihhh

sjukt ball vi hade här hemma :D haha så skönt hur galna man kan va ihop o bara släppa loss va sig själv..
Så härligt när man känner varandra så bra, kan ju inte annat än bli en riktigt bra kväll..

Vilken taxi resa,,, hahahaha
så road metin ?! haha måste ha varit :P

YEAH BABYYY... hahahahaha jag döööör
:P

bilderrna är fortfarande inne i kameran :P haha jag veeet e kass :P

 men ska på ett till party ikväll, så kanske kan lägga upp allt imorron :D

om jag inte är helt seg då :D

snart kommer jessica o hämtar mig :)
snällt snällt :D
fan jag har inte bara bästa vännerna
jag har underbara kollegor.. som har blivit vänner..

Hon som jag ska till nu på 30 års festen jobbar jag ju ihop med..
Underbar tjej o man blir så glad av att bara se henne...
o jag må säga jäklar va hon har fixat me denna festen, tror hon sa d va 60 lr nått som kommer.. o ja hon gör en riktigt fin buffe o bjuder på dricka o allt... här slår vi på stort..

jag ska slå på stort när jag fyller 25... kanske d blir en 50 års fest istället :D haha

Nu ska jag lägga på sista make upn...

ha en underbar lördag...

Tack för igår tjejer..

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0