adrenalin

Intriger på tåget..
Jag borde vara mer försiktig o rädd om mig, man vet inte vad d finns för människor alls..
:(
Men så tänker jag aldrig i situationen, jag  bara hoppar rakt in o tänke rinte efter för min egen skull
d kommer lite senare...

aja.. så kan d gå..  men ni behöver inte vara oroliga, jag klarar mig allt :D japps japps

Nu ska jag se linda rosing
sen e d ju desperate housewives... yeeeyy

imorron ny dag.. imorron e d full rulle.. guh
jobb 6-16
träffa vän
träffa annan vän

på torsdag e jag ledig
ska träffa pernilla :) ska bli så kul, d e ju flera år sen.. Tänk hon va som en syster för mig.. Hon va en så stor del av mitt liv, sen bara puff försvann d... Ska iallafall bli riktigt skoj o prata med henne o träffa henne o bara ja få höra vad som hände ri hennes liv :D

haha sjukt förresten me han hugo (some by the why är en liten läckerbit) men guh så ung, tycker inte hon d??

*KramKalas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0