åhh

Nu e d the hills som gäller, har redan sett alla avsnitten, men åhh nu e d d avsnittet när lauren dumpar doug.. o faaaan han e så fin, snäll o verkar ärlig..
behandlar henne helt bra..
han hade jag ju intee sagt nej till...

En fining i The city är adam.. haha han e grr... meeen han verkar inte vara så bra kille

aja...  åhhh

Nu har jag nyss solat faktiskt, jaaa jag gjorde nått nyttigt..
svettigt som fan, m en guh va skönt nu efteråt.. riktigt skönt.. o jag känner mig genast piggare o finare :D

Har hällt upp ett stort glas ice tea (persika)
Köpte d igår o har inte druckit d på så länge så va sugen på d..
o den e riktigt kall o super god :D ja d må jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0