åhh

Många anonyma kommentarer, o nyfiken som jag e så gillar jag d inte....
SÅÅÅ glöm inte skriva namn :D haha

en dag på jobbet idag..
åkte hem med jobbkläderna påå, lika bra, kan nästan sova i dem ju..
för börjar jobba snart igen...
nästan så nattvilan sprack, men ickee...
imorron jobb 8-20
en rast på drygt 3 timmar, så ska se om jag orkar shoppa till d i norrköping..
skulle varit kul me lite nya stuff...
jeeej.. love shopping...
men jag behöver kanske viiila.. så jag inte blir sjuk inför den lediiga helgen..
iallafall slutar ju 20 o då måste vi va i tid igen för annars spricker den där natt vilan...
o d vill man kanske inte..
usch jag spenderar helt för lite tid hemma...
iväg hit o dit hit o dit


aja slut tjattat :D

nu är d greys anatomy o jag är superkoncentrerad så massa stavfel säkert haha

aja ska gååå

todelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0