avis e jag

åhh min syster har ju fått en liten bebis...
så nu har familjen en riktigt liten goding där hemma
kan ni se hur sött
stor svart läcker
liten svart busfrö

Längtar hem där så mycke, har ju jobbat så mycke att jag inte kunat åka dit...
Men imorron hämtar mamma mig på centrlen direk efter jobb, så ska jag dit o då sa mamma oxå hon ksulle ta hand om mig för jag haft d så jobbigt nu..
jag e verkligen sliten nu :(
Tur jag har min mamma :D

Så då ska jag träffa den nya familjemedlemmen.. :D
Så avis asså, jag vill oxå haaaa..
men ännu en sak som får vänta tills vi är två.. :)

På lördag blir d fest med kareoke hos sue.. sen blir d utgång :D
ska bli så kuuuul

Idag bokade jag o Vera hotellet i gbg, för vår lilla tripp dit, Beyoncé
Guh, snart e d ju där, tiden går så snbb
så e d väl när man bokar så långt innan så tänker man, men åhh helt länge tills dess, så man tänker inte så mycke på d..
Sen vips så e bannemig dagen där..
guh så kul vi ska ha gumms, o nu e allt fixat..

På söndag så blir d storstäda till tusen i mitt hem...
Månadag ska jag shoppa o handla mat o annat skoj..

sen blir d jobb igen...
men jag har full rulle..

Måste även tvätta oxå o massa annat sola ja ni vet ;)

Saknar mina naglar :P hahaha men ja nu ska jag ha dem av ett tag o köra med nagelack :)
d e rätt kul faktiskt, ska matcha outfits

kameran laddas inför imorron o helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0