Bravader

Grattis Susanna

Tack för en galet kul kväll...
Jag hade en riktig kalaskväll :D
Allt en fest behöver ha för o va toppen hade den o lite där till
så himla bra planerad o guh så kuuul
Tack baby!!!

Kvällens:



Har inte lagt in alla bilder men fy va kul bilder jag har :P haha

Kan säga att d inte va så kul o jobba igår (söndag) en käkla tur jag började så sent, men helst hade jag velat vara ledig, men nu e d avklarat o kan lägga d bakom mig, o pengar har jag tjänat :D haha
kom hem tidigt idag o har vilat hela dagen.. :)

O kan säga att denna låten spelas galet flitigt av mig just nu..
asskön o jag verkligen får gåshud av den...


så ja tänkte dela med mig till er av denna sköna låt.. :D

Nu ska jag lägga mig o läsa lite i en bok jag köpte idag..
hoppas verkligen, denna gången vill jag verkligen
Nu jävlar......

Kommentarer
Postat av: Emelie

mitt fina hjärta!

2009-03-10 @ 15:13:11
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0