En lördag

Som denna..

Sov länge.... vaknade med huvudvärk...
Jag hade ännu en jobbig dröm...
Har haft tre drömmar där jag röker, sne jag slutade..
Riktigt jobbgt... När jag vaknar tror jag att jag har rökt och är så besviken o lessen..
I min dröm känner jag riktigt smak lukt o hur d dras ner i mina lungor...
Äkligt hur verkligt d är...
MEN det är bara drömmar..
Jag sover iallafall hela nätterna igenom nu, utan o vakna.. Dock är mina drömmar läskiga jobbiga o uttmatande..
Men d kan d va värt, huve värken försvinner rätt snabbt...

Ikväll ska vi ju kolla läget i Norrköping, ska bli riktit skoj faktiskt..
Vet inte så mycke om norrköping o har ju inte alls koll på hur d e där...
Jag ha rnyss kommit tebax från systemet, har köpt en flaska rött åt mig o Nilla..
Lite lagom för en kväll ute med jobb dagen efter,,
Blir nog nån drink oxå, men ja :)

Imorron är ännu en galet lååång dag..

Fick min klänning igåår, jätte fin verkligen :D

Måste kolla inEntre oxå, men kan inte alls på hela denna veckan heller :(
Bara jobb jobb jobb..
o sen har jag ju ledig helg men vill nog inte dit på helgen hatar när d e för mycke folk...
Men e nog ledig på måndagen där oxå så ska nog kunna ta mig tid då :D

Nä ikväll ska d fan va riktigt naaaaaajs..


Ooo Jobbade ju med min pärla igår oxå, haha sånna knäppisar vi e, bara sjöng hela tiden, från d ena till d andra...
När vi va i alvesta så va d så d kan låta på hög nivå..
haha Har du tuggumi?? Tänkte hångla... hahahahahahaha
Hon  är underbar den tjejen, så fint hjärta...
Hon följde med mig hem efter jobb...
För vi fick sluta samtidigt, för tåget kunde inte åka till kph, o jag skulle ju egentligen d.. Men eftersom pernilla hade vagnen så åker hon inte över..
så hon skulle sluta22 o jag 00.00
men vi slutade samtidigt så vi stack hem till mig o kolla film...
o sen blev hon hämtad vid 12 tiden, o då somnade jag gottit..


Nu ska jag bege mig till centralen...


*Working on my fitness*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0