@ Etage

haha ja vad ska man säga...
är vi förutsägbara lr vaaad :P hahahaha

Men igår så hade vi riktigt bra andledning för o dra till etage, för Emelie har nämligen aldrig varit på etage :)
O där måååste man ju ha varit haha

Igår va d förfest hos Sus...
Jag befann mig snabbt på plats :P
Sen kom Emelie
Sen kom Vera
O Tillsist kom Pernilla..

Nu  va d bara o köra...
Upp me kareoken, *Jag sööög*
:( usch jag bara förlorade hela tiden... d e nått som gör ont inne i mig när jag förlorar :(
haha jag e sååå dålig förlorare..
har t.o.m bråkat, t.ex me Min emelie som inte fattar hur jag kan bli så sur.. haha....

Emelie som va me oss igår är inte min emelie, lr jo haha men liksom min kollega emelie :)
bara så ni hänger me....

Kom in rätt sent till stan, galet svårt o få tag i taxi..
I kön splittardes vi och hon gled iväg...... :´(

Etage va riktigt jäkla kul, Emelie o jag hade ett moment som är oslagbart hahahaha
fy fan asså, vilken blick hahaha shi fick han...

Riktigt kul hade jag iallafall, mycke folk o mycke dans..
*Ingen cigarett* för er som undrar :D

TVÅ VECKOR IDAG

Vi stack hem vid halv sex, lr på riktigt halv sju....
Guuuh d va längesen jag va ute sååå länge :P haha
men oj så kul..
haha sus o jag vingla hem..
pling pling så ringer d o sus vill komma in :P
haha hon har tagit fel nyckel, så snäckan fick krascha hos mig :D

Vi sov lääänge, men me tanke på att klockan va halv sju när vi la oss, så är d okej o ligga till ett :D
haha



Nu ska jag ta tag i städningen i d stora rummet ;)

oo förresten igår gjorde jag även peacho fin, han fäller ju päls som sattan nu, så tänkte jag tar ut honom o kammar honom, guuuh så mycke päls jag fick av, och så himla fin min lille kille blev :D
Han har aldrig varit så snäll när jag kammat honom förr, han bara låg o d så ut som han gilla d..
höll honom till o me på rygg o han bara låg när jag kamma honom på baken.. o d är inte vanligt, han brukar inte gilla o bli kammad där, men d e där han har som mest päls som knutar sig...
aja fin e han :D

Tjingeling......

Tänkte ta en promenad sen o rensa tankarna - Har mycke o tänka på o kan va skönt o skaka av sig...

Fattar inte att du kunde säga så :(

Kommentarer
Postat av: Vera

Fattar inte att du kunde säga så :( Kan det vara mig du menar. Isåfall vill jag att du berättar vad jag sagt och vad DU sagt!!

2009-03-29 @ 17:10:26
URL: http://veroniique.wordpress.com
Postat av: Emelie

Först av allt vill jag bara säga att jag önskar att jag kunde varit med er :D snart är jag ...weeii :D miss you sooo!



Och sen jaa...haha fan va jag garva när du skrev de med att du är en dålig fölorare...seriöst gumman de får jag hjälpa dig med..haha! Love you!

2009-03-30 @ 12:05:33
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Emelie

och en sak till..snygg klänning! men vad är de för en vit sladd som hänger på bilden? :P

2009-03-30 @ 12:07:26
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Hahaha...o Tillsist kom Pernilla...så sent kom jag väl inte! Haha du e så sööööt :)

2009-03-31 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0