Friday

Idag är en underbar fredag..
vet ni att när jag vaknade så kvittrade massa fåglar utanför. så himla mysigt på nått sett..
men inom en viss tid kommer jag nog bli irreterad på dem, speciellt när d blir så varmt att man måste ha fönsterna öppna, o dem små liven väcker mig med sin stämma..
aja ska njuta av d så länge, för d e ett så härligt vår tecken tycker jag..
Solen lyser, tackar för att snön försvann snabbare än den kom :D

Ska snart hoppa in i duschen o ta en lång skön en..
sen ska jag läsa den därade boken :)
Ikväll ska jag på bio, men d där me o komma ihåg vilken, namn, handling, ja d e intejag så värst bra på kan vi ju konstatera...

hungrig e jag ju oxå, måste fixa föda oxå... kanske ta fram en bit kött jag kan ha ikväll...

time to go, see you later friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0