gick ut

jag har faktiskt varit ute nu.. gick till lilla konsum för o handla mjölk..
fick även hem lite mörk choklad med hallon..

Har aldrig gillat mörk choklad, men så fick jag smaka denna o guh va god den va.. så om jag tycker d e ju d bra, har hört att den mörka chokladen e bättre o äta...


rikitgt god...

Fy va d blåste ute.. inget kul alls..

Blev ingen träning innan,jag gick o la mig istället, sov ytterligare 2 timmar..
jag tror nog jag inte mår så bra.. kan va  därför jag e som jag e nu..
känner mig inte kass, men koppen orkar inget...
Ska hoppa in i duschen o ta en lång skön dusch..

Måste vara frisk denna helgen..

Förresten jag har blivit av med min våffeltång..
sån man hade när man va mindre..
Nån som kanske har den hemma hos sig?
Den e vit o gammal haha, så storklumpig...
men den enda jag har så..
Är sugen på o våffla mig.. :D tycker d kan vara fräckt..
Hoppas den kommer fram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0