gonatt

Nu ska Johanna på dejt med John :D

sweetdreamsbaby.jpg Good Night image by cc2742

får sova rätt länge imorron...
Tänkte promenixa till jobb så jag kan ta mig till entre imorron, om jag orkar detta vill säga..
sen promenera hem...

jag har varit så galet lat på sistone.. fy fy fy

så glad för mina nya saker som jag köpt
sjuk känsla d där på nått sätt...
vet inte när jag blev så glad för o shoppa..
kanske efter gymnasiet nångång....
innan brydde jag mig iinte  sååå mycke om d, men nu älskar jag d o måste göra d med jämna mellanrum..
Älskar mina nya klämmor som jag köpte till håret oxå, d va längesen jag köpte grejjor till håret, o en riktig ögonskugga.. ingen sån billig...
senast jag köpte en riktig va till balen o studenten :) så d va på tiden för en ny
tänkte köpa ett nytt nagellack oxå, men e inte helt säker på att jag vill ta av dem :)
får se får se..
har tid på måndag...

I helgen blir d norrköping, är riktigt pepp på o kolla hur norrköpings nattliv är... ska bli kul
Jag o Nillis är Redooo..
Jag ska prova dricka vin.... d ni.. lr ja d kanske inte e så wow längre haha
jag har ju faktiskt testat d några gånger nu..
Rött ENDST men snart kanske man verkligen tycker om d.. vem vet...
jag kanske inte behöver "tvinga" i mig d... sägs att man lär sig dricka vin :)
lite smått mysigt iallafall ska vi ha..
sitta på hotellet dricka lite vin, mys lite göra oss iordning o sen kolla läget o dansa massor
va ju sjuk denna helgen o d kliar i kroppen, hur skönt d än va o faktiskt va hemma för en gångs skull.. (känns som jag varit ute varje helg sen nyår)
så sakna jag ändå d, har ju blivit vad man gör liksom haha guh va trist..
men ja får ju passa på medans man tycker d e kul o medans man inte har nått annat för mig..
tycker d e riktigt trevlig o gå ut...
för o va me mina vänner..
Hångel o sånt e förresten helt förbi..
inte ofta man får tll d ute haha man e så kräsen..
man tar avstånd rätt snabbt, antingen är han full, lr ful, lr för på, lr ja jag vet inte däör e alltid nått..
man raggar inte ute längre känns d som, lr inte jag iallafall, har gett upp d..
så d e skönt o inte längre gå ut för den anledningen, utan bara för o va me mina vänner o dansa o va social träffa folk m.m...



Jag har ont i min ljumske :S undra varför... gör ont när jag lyfter benet :(

Just d ja, jag hade en dejt, otrevligt o komma försent... :D fast d e ju ioförsig inte första dejten direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0