japps

Jag har shoppat ännu en klänning...
guh va den e fiiin..
tog en med en färg jag inte har sen innan..
ehh mamma säger att jag har många klänningar nu..
o ja om jag tänker efter så ja d har jag ju faktiskt..
måste verkligen handla bas kläder..
fick även köpt ett par leggings, vita med spets där nere..
som jag ska ha antagligen på alexandras student..

har ju hanldat en klänning till d oxå :)

oo sååå fint.. haha love it..

köpte detta på nelly.com hade tydligen 100 kr rabatt där oxå som jag hittade :D sitter ju inte fel, speciellt när man hade tänkt köpa ändå :D

387 kr, för klänning som är sååå guda fin, o leggings + frakt..
tyckte d va kanon ju haha

fick jag stilat min huger lite nu då..
men som sagt lite bas grejjor..
måste, kanske tar en runda in i stan imorron efter jobb..
vi fick ju sluta tidigt idag..

idag åt vi på rådhuskällarn samma imorron o på torsdag ska vi äta på slagt..
så trevligt så trelvigt..
och vi får sluta tidigare
och jag får lära mig massa bra saker som bara är för mig skull...

ja jag tror jag måste hitta saker imorron, o jag ska försöka få av naglarna :D wiie haha
o ska måååla mina naglaaar.. yees...

nu ska jag strax krypa till kojs.. :D
har förberett mitt hår för imorron.. tänkte sätta i d långa :D känner mig så fin i d...

puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-17 @ 23:26:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du e makalös på kläder. Ska du inte köpa garderob snart hahaha...// Puss

2009-03-18 @ 09:59:55
URL: http://jepson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-18 @ 10:05:30
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0