Lite råd

Hmm sitter ju här o kollar på the city...
o man blir ju verkligen så sugen på o shoppa alla fina kläder, fixa håret m.m
men d jag kommit fram till är att nu har jag haft dessa naglarna ett tag igen, o jag börjar känna att d skulle kanske va kul o kunna måla naglarna i massa roliga färger..
Va tycker ni??
För jag tycker verkligen d e så snyggt med dessa franska naglarna, men jag vill ju inte kladda me massa nagelak på dem..
hmm hjälp mig :)
lr jag kanske ska ta av dem, kan ju alltid bygga på igen när jag känner för d...
men isåfal så måste ju jag in i stan o köpa nagelack..
jag vill ha ett riktigt rosa... sån stark rosa ni vet..

mm ska boka tid imorron lr torsdag så får hon ta av dem..
sparar jag lite pengar nån månad oxå, tills jag kommer börja bygga igen :)

O jag e så galet sugen på o shoppa, ni vet sådär massa massa påsar me allt möjligt.. d va så längesen jag gjorde d...
minns inte ens sist..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir nog fint på dig min sköna böna//Pussar till snuttan

2009-03-17 @ 22:39:22
URL: http://jepson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir nog fint på dig min sköna böna//Pussar till snuttan

2009-03-17 @ 22:39:26
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0