Melodiii

Ärliiigt, så e jag skit glad för låten som vann igår..
Antingen kommer d bli klockrent lr så kommer d bli fiasko..

Tror aldrig någon har haft med sig ett liksnande bidrag till eurovision förr, så detta blir helt nytt, antingen gillas d lr inte..

Jag tror d blir skitabra, ändå coolt ju.

Haha när hon sjöng efter hon vunnit så försökte jag o mamma dansa till låten, för o se om d gick..
D va inte så lätt, man fick dansa lite annorlunda..
mamma hade enorm inlevelse ;) kanon...

Igår fick jag dock jätte ont i halsen :( fan fan fan...
Nu kan jag inte svälja, känns som jag sväljer spikar varje gång :(

Igår va iallafall bästa kvällen, åkte hem till mamma o fick mat o annat gott.
såg melodifestivalen, rikitgt härligt o d va tur att jag inte gick ut.. Även om jag gärna ville..
Hade ju blivit hembjuden till Emilie oxå, synd jag inte kunde va där, men jag mådde inte alls bra o vill ju inte heller smitta..

Fan jag behöver mer ipren, men orkar inte handla.. :(

nu ska jag lägga mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0