Min kära vän

haha ja va ska man säga, honhar helt för mycket fritid, mentycker ändå hon gör d bästa av den ;) haha
nu har hon youtubeat sitt namn, kul grej.. d ville jag oxå göra.. såhär kommer lite kul låtar med JOHANNA




Ähh där va helt mycke så nu orka jag inte lyssna mer :P
har lyssnat alldeles för mycke idag :D

Igår spenderade jag hela kvällen med att titta på The City...
Whitney tycker jag e riktigt grym faktiskt..
jag e hooked på detta oxå, har en hel del avsnitt kvar tänkte ta några till nu :)

Skulle egtnligen behövt sola idag... men kanske tar d imorron ist.. skulle dock behövt träna va ett bra tag sen..
mycke snack från mitt håll just nu :D haha

nu ska jag först kolla lite The city...
skulle så gänra vilja leva d livet, bara en liten stund...
åhh

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va skulle jag har för mycket fritid ;) nonsens...



men visst är de lite kul..hihi

2009-03-17 @ 18:48:29
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0