Nyaste tillskottet

I familjen..
Jag har fått en liten ingift kusin ju..
Han är nu 3, månad gammal den lille plutten
Philip Charlie..

Här är lite bilder på godingen...





Så idag har jag minnsan snuffat på en bebis :D
underbaraste....

Synd dem bor så långt bort (sthlm)

+ att jag har fått städat i hemmet mitt, så här e härligt o va hemma nu..
synd jag skulle ta tag i d sista dagen av min ledighet haha...
men bättre sent än aldrig..

Imorron ska ja besöka Norrköping en stund o sen tebax igen
jobb 6-16.....
både imorron o övermorron
lite ångest över tidiga morrnar på hemma plan, inget man e van vid, men kanske man vänjer sig..
jobbigt o gå upp från sin egen sääng...
mot ljusare tider lrhur...

Kommentarer
Postat av: Emelie

men gud så söt han var :)



2009-03-03 @ 00:06:36
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Susanna

Ja, gud va söt, ett riktigt riktigt charmtroll =)

Grattis till kusinen!!

2009-03-03 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0