planer

Mina planer då då, när d gäller shoppinen..
hmm klänningar behöver jag inte fler, men har insett att d finns så många fina nu, så hittar jag en jag älskar får ja ju köpa den, o ja jag har bara klänningar jag älskar, o använder de rätt flitigt ;) så ja

Iallafall, idag gick jag in till stan, hade ju fortfarande ett galet sug efter shopping..
såå jag köpte
en ögonskugga - make up store... o sånt medel så d sitter på ordentligt :D super glittrigt..
en kjol - gina man kan ha till vardag lr på pubkvällen
stuff till håret, alltså klämmor o så :D . H&M

Imorron ska jag nog checka in Entre... men får se om jag hinner o orkar, låter som jag ska få luta tidigt imorron...
vi ska iallafall börja halv elva ist. för 9... o vi hade nästan inget kvar  o göra så d e kanon..

OCH idaaag så en kille på jobb, Henrik.. Han har semester exakt på mina veckor..
Han vill oxå resa.. hade fan varit galet kul att sticka iväg me honom..
Känner honom inte så bra men jag tror vi hade haft helt kul ihop..
så jag ska se vart han hade tänkt åka, för då kan jag ju henka på där... LÄÄÄTT :D
hoppas d blir såå

Imorron e d lunch på slagt, dem säger d ska va god buffe där..
jag vill ha pannkakor, jättesugen...

love love love....

o jaaa, min nästa lgh skaaa ha stor garderob... så e d bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0