röka

jag känner hur jag kommer steg närmre till o vilja sluta röka...
tror att detta gör väldigt många glada :D haha lr ja alla :P

Jag tänker på d för varje cigg jag tänder...
o ja jag tycker inte d e så gott längre, gör d bara för jag e beroende av d ju..
o jag vill inte längre

haha fånigt nog så är min största motivation mina tänder...

jag har hört talas om en bok som ska kunna hjälpa mig...

jag ska bara hitta viljan lite till, för jag vill fortfarande inte tillräckligt mycke...

Men tänk så skönt d ska lbi o bli rökfri...
kunna säga att nä jag har slutat..
slippa gå ut i det kalla vädert...
slippa känna suget
behålla mina vita tänder och min hälsa
lukta gott hela tiden

ja d finns ju bara positiva saker med d...

men d e inte så jäkla lätt o sluta, men d känns som om jag e på god väg..

så håll era tummar...

MEN jag ber er att inte prata om d med mig, inte förren den dage jag säger att
JAG HAR SLUTAT
för om ni pratar med mig om d, desstumer frustrerad kommer jag bli, o ja då tänker jag på d
o då kommer jag fortsätta eftersom jag redan känner mig misslyckad..

så dra inte upp d.... d kommer komma, en dag kommer jag o sluta..
Dagennärmar sig...
känns så bra redn nu av o skriva om d...


Kommentarer
Postat av: Mamma

JAAAAA! Sluta röka, så slipper du bli så dassig som jag. Försök att finna rätta dagen. Jag vet vad du menar. PUSS

2009-03-10 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0